God natt

Har egentlig ingenting å skrive om i kveld, men følte likevel for å skrive ett innlegg. Kanskje jeg bare ville ønske dere en god natt. Jeg kjenner jeg er ganske sliten etter en dag på jobb og trening. Spinningstimen var kjempekjekk i dag også, som alltid. Merkelig hvor glad jeg er blitt i spinning, ettersom jeg hatet det før. Men så gir det ganske raske resultater da, så kanskje derfor. Flere som liker spinning? Kommer nok til å bli mye trening fremover. Det får rett og slett dagene til å fyke av gårde. Men nå er det natt! 

Fikk ett fint blinkskudd av go jenta mi, hehe!

Ble ett ganske enkelt måltid til kvelds, rester fra gårsdagens middag. 

Natta 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg