Bad-i-sjøen-utfordring (CHECK)

Er det flere der ute som har blitt utfordret til den “Bad-i-sjøen” trenden på facebook? Jeg og Tina tok akkurat imot utfordringen, og klarte det uten problemer om jeg får si det selv. Jeg skulle gjerne lagt ut videoen ut på bloggen, men jeg får ikke til å lagre den fra facebook. Aner ikke hvordan jeg gjør det!? Noen som vet? Når det kommer til bading ute, er jeg ei pingle med stor P. Stort sett tar jeg kun ett steg om gangen, og piner meg selv til jeg dør. Men denne gangen klarte jeg å bare hoppe i det. Det var ikke så kaldt som jeg trodde, kunne gjerne hoppet uti en gang til! 

Nå sitter vi og slapper av hjemme hos meg. Vi tenkte å sette på en film og bare kose oss. I morgen er det jobb igjen, så det blir nok ikke sene kvelden. Litt bilder fra kosestunden hjemme i stua <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg