18 år

Jeg henger litt etter med bloggingen. Er så mye jeg har hatt lyst til å blogge om, men så er det så mange dager siden at spørs om det er vits. Ja, bedre sent enn aldri! 

Min kjære lillebror fylte 18 år for litt over ei uke siden. Syns ikke det var så lenge siden vi satt i baksetet i kassebilen til han far og kranglet om hvem som skulle ha vinduet mest åpent. Eller når vi sprang frem og tilbake i stua for alltid ha det siste “slaget” i krangelen vår. Husker han alltid gav meg ett sleipt smil da jeg alltid fikk skylden, siden jeg var eldst. Gode tider 🙂 Det er noe spesielt med å fylle 18 år. Man er ikke ett barn lenger, man er myndig og bestemmer mer over seg selv. Da er det kun litt over 1 år igjen til min yngste lillebror blir 18 år! Vi hadde selvfølgelig familieselskap, men jeg tok ikke så veldig mange bilder. Mobilen min er knust nå, så kamera har ikke akkurat så god kvalitet lenger.

Gratulerer så mye med vel overstått 18 årsdag og lappen, lillebror! 

Vann-i-munn-kake, nammm! 

Har dere småsøsken som begynner å bli voksen? Litt trist, sant?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg