Søt overraskelse

I går fikk jeg meg en veldig hyggelig overraskelse. Det viste seg nemlig at den ene hunnkaninen min har fått babyer. 5 søte små krabater. De har allerede åpnet øynene og begynt å kravle rundt i buret. Det vil si at de er noen uker gamle! Så det er ganske flaut å si at jeg ikke fant det ut før i går! Men det har seg slik at de to hunnkaninene mine bor ute i ett stort utebur, med en stor luftegård hvor de kan springe ut og inn som de vil. Derfor har jeg sjeldent kikket inn i huset deres hvor de sover om natten. Da jeg helt tilfeldig kikket inn i går så jeg først bare masse pels som fylte hele kaninhuset. Og inni der så jeg noe hvitt som rørte på seg. Jeg tenker det er nødt til å være ett resultat av den gangen Playboy kom seg inn til jentene en stund tilbake. Men var ikke disse bare helt herlige? <3

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg