Good old times

Jeg ryddet litt på pc’en min i dag og fant en mappe med masse gamle bilder av meg selv som jeg helt hadde glemt ut. Syns det er kjekt å sitte og mimre på hvordan alt var før, hvorfor jeg er blitt sånn som jeg er i dag. Hvorfor jeg ikke ser ut som før. Det er jo bare snakk om ett par år. Føler jeg da, hvertfall. Tror jeg var sånn 16-17 år på bildene. Husker jeg gledet meg så ekstremt til jeg ble 18 år! Da var jeg “fri”! Trodde jeg da.. Tenk om jeg hadde visst alt jeg vet i dag. Om hvordan livet skulle bli fra den tiden til nå i dag. Det hadde nok ikke blitt like spennende, men jeg kunne prøvd å unngått alt det vonde jeg har gjennomgått, og heller fokusert på det gode i livet. Nå ønsker jeg meg bare tilbake til den tiden. Det eneste jeg bekymret meg for var eksamen, mine eneste plikter var å holde rommet mitt ryddig, min eneste forelskelse var Johnny Depp, og mitt eneste mål var å bli 18 og gjøre som jeg ville. Skulle gjort hva som helst for å spole tiden tilbake og rette opp i alle feil jeg kom til å gjøre i fremtiden. Flere som har det slik? 

Så dere som fortsatt ikke er myndige, nyt tiden! Bo hjemme hos foreldrene deres så lenge dere kan. Fokuser på skolen, vær med venner og kjente, lag deg fremtidsplaner. Men ikke forhast deg med å fullføre dem. Du har hele livet på deg til å gjøre det! Før du aner det, er du voksen og flytter ut og skal leve livet ditt på egenhånd. Det er ofte tøffere enn du tror, og jeg skulle nå ønske at jeg bodde hos foreldrene mine litt lenger enn jeg gjorde. Men tiden kommer, enten du vil eller ikke. Men det går ikke å spole tilbake… 

Good old times ! 

Syns dere jeg har forandret meg noe særlig? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg