Påske shoot

Det er ikke alltid så mye å gjøre på her i Haugesund. Det er vel litt hva du gjør det til selv, men når man er helt uten ideer pleier jeg og mine venninner å ta litt bilder innimellom. Det kan være alt fra natur og utsikt til “Dagens Outfit” og nye profilbilder til facebook. Ja, det er viktig å holde facebook oppdatert! Egentlig ikke, men uansett.. Alltid kjekt med nye bilder. Folk forandrer seg hele tiden, og hvertfall jeg selv liker å se hvordan jeg forandrer meg til tider. Forhåpentligvis til det bedre! 

Bildene er fra en “photoshoot” jeg og Tina tok i påsken! Det var mørkt, og vanskelig å få til bra bilder. Men ble fornøyd med ett par av dem!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg