Påskeferien

Som sagt i tidligere innlegg skulle jeg egentlig til Sverige med noen venner, men det ble det ingenting av. Tror det stod litt på pengene, også dessuten var det kun dagstur. Siden jeg skal til Sverige i sommer, så var det liten vits å reise opp i påsken for å kjøpe ett brett med brus.. 

Så istedenfor reiste jeg og Tina opp til Røldal på dagstur for å stå på ski og snowboard. Jeg har stått på slalom siden jeg var kanskje 3 år, så jeg trivdes best med det. Snowboard har jeg aldri helt fått til, men jeg prøvde da noen runder før jeg gav opp. Tina ble kjempeflink på bare denne ene dagen. Hun var kanskje like god som meg da vi kom til fjellet, og var 10 ganger så bedre enn meg da vi reiste. Øvelse gjør mester! Og vi var veldig heldig med været. Se så nydelig! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg