Ser fremover

Så var påskeferien over for denne gang. Jeg hadde mange planer for denne uken, der jeg skulle til Sverige på shoppingtur. Men det ble ingenting av. Istedenfor ble jeg med venninnen min til Røldal for å stå på ski. Jeg prøvde meg litt på snowboard,  men skiftet fort tilbake til slalomski. Jeg får aldri til å lære meg å stå på brett. Tina derimot ble kjempeflink! Bilder kommer! 

 

Det er ting jeg vil si til mine lesere, men samtidig sier hjertet at det er bedre å holde det igjen. Akkurat nå. Derfor velger jeg å høre på hjertet. Men en ting kan jeg si. Det er godt å ha venner som stiller opp! Og for tiden går det bare oppover. Jeg har fått sagt det jeg vil si, jeg har gjort det jeg ville gjøre, nå er planen å se fremover. Jeg har det bedre enn noen gang. Jeg føler meg lykkelig. Er jeg lykkelig? Kommer det til å vare? Det vil tiden vise. Imens skal jeg fokusere på de viktige tingene og personene i livet mitt. De vet selv hvem de er <3 

 

 Venner er gjerne til stede når det er fest i ditt hus

Venner kan dele din glede, og juble i seiers rus 

Men venner som blir når andre går

Som gir deg sin støtte, som tror og forstår

Det er venner du skal ta vare på <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg