God natt <3

Jippi! Jeg kom meg på trening likevel! Spinning og styrke. Da kan jeg legge meg med god samvittighet! En ting jeg la merke til på spinningen var to jenter som midt i styrketråkken, dro frem iphonen og tok den populære SELFIEN. Da vet du at du lever i 2014, når du ikke en gang kan gjennomføre en halvtime med trening uten å la mobilen være i fred..

Nå kjenner jeg at jeg er veldig sliten i kroppen og gleder meg til å legge meg under en god og varm dyne. Dumt at alle de kjekke programmene på tv skal gå så sent på kvelden. Det ender bare med at jeg utsetter og utsetter, og da blir klokka sååå sent. Nei, nå er det natt! 

Kira hilser til mine lesere og sier god natt <3 

2 kommentarer
    1. Hihi, selfies i tide og utide er nesten for en epidemi å regne. For en nydelig hund, forresten! Håper du har kunnet ta det med ro og lade batteriene litt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg