Fengslet i utlandet

Litt grått i luften i dag. Jeg har nettopp gått tur med hunden opp til stallen. Kira er så og si alltid med meg i stallen, ihvertfall de dagene jeg ikke skal ri på tur. 

Ellers er det ikke så mye som står på planen min i dag. Jeg ville egentlig gått på trening i dag, men siden jeg ikke har bil for øyeblikket kommer jeg meg ingen vei. Og jeg er ikke spesielt glad i å ta buss. Det er nå jeg ser hvor avhengig jeg er av bilen min. Så da blir jeg sittende hjemme i dag og se på tv. I skrivende stund ser jeg Fengslet I Utlandet. Det er faktisk den fjerde eller femte episoden jeg ser av denne serien i dag. Noen av episodene er ikke så spennende, mens andre er kjempespennende! Programmet går på National Geographic Channel, for de av dere som også vil se. Jeg kan anbefale programmet for dere som liker sanne historier om folk som har hatt “døden nær” opplevelser, overlevd tortur og tvunget til å drive narkohandel for å overleve. Og mye mer! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg