Oppgradering i kaninstallen

Nå måtte jeg sette meg ned og tenke på hva jeg har gjort i dag. Dagen har gått så utrolig fort. Syntes ikke det var så lenge siden klokka var 11 og pappa stod i døra og var klar for å fikse garasje taket vårt. Og da hadde han holdt på i 2 timer uten meg til og med! Det var ikke så mye hjelp fra meg i dag.. Jeg måtte opp i stallen for å gi hesten middag og deretter ble jeg hentet av kjæresten for at vi skulle kaste noe høy jeg hadde lagret i garasjen, og kjøpe kaninfor. 

Jeg har ellers fått gjort ganske masse som har vært i tankene mine lenge! Kaninstallen har Jeg har endelig fått fikset det nederste buret av mitt hjemmelagede kaninbur. Så nå bor både Playboy og Oliver i boligkomplekset. Luftegården er også utvidet, nå er det god plass for alle fire kaninene til å være ute samtidig.

Det er greiner som stikker ut rundt omkring i buret, for dere som lurte! hehe! 

Oliver koser seg i det nye buret sitt 

Flere som har kaniner i familien? 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg