Taco kveld med Johnny Depp

Da var det lalletid her i huset. Godt å legge seg og vite at hele huset er vasket og rent. Har tilbragt hele kvelden i sofaen med taco som typen har tilberedt og Pirates of the Caribbean på tv.

Jeg husker veldig godt første gang jeg så den filmen. Det var da jeg gikk på barneskolen, i 7’ende klasse, tror jeg. Alle jentene i klassen (vi var 5 stk) var samlet og hadde filmkveld. Noen av dem hadde sett filmen før, og de var alle kjempeforelska i Johnny Depp. Eller Jack Sparrow da.. Etter den filmen hadde jeg Johnny Depp på hjernen i mange år etterpå! Plakater på rommet, så alle filmene han var med i, og pugget alle slags fakta om ham. Ja, jeg kunne absolutt ALT om Johnny Depp! Hvor høy han var, hvem han hadde datet og hva han likte å spise til middag. Såå forelska! Det spilte ingen rolle at mannen var over 40 år. Han var jo drømmemannen <3 Åh, de herlige ungdomsårene! 

Verdens beste skuespiller, Johnny Depp <3 

Ønsker alle sammen en god natt! Ny start på en ny uke i morgen..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg