Blond VS brunette

God morgen!

Jeg sitter og lurer voldsomt på hvilken hårfarge jeg har lyst på til sommeren. Nå farget jeg håret nettopp mørkt, men fargen har begynt å falme noe kraftig. Det sa frisøren til meg og da jeg var der, så jeg var jo forberedt på at det skulle skje. Hun sa jeg skulle komme tilbake igjen for å farge det på ny, og det er jeg nødt til om jeg skal ha det så mørkt fortsatt. 

Jeg var veldig fornøyd med resultatet da jeg gikk ut av frisørsalongen! Jeg har stort sett vært blond hele livet, så det var godt med en forandring. Men nå på en måte savner jeg å være blond! Frisøren var kjempeflink og hun gjorde alt riktig. Men det føles bare ikke som Meg? Jeg sier hele tiden til andre at jeg kommer til å farge det blondt igjen, så hva er vitsen å være mørk da jeg hele tiden snakker om å være blond? Men av og til hjelper det å høre på hva andre mener..

Så hva mener dere? Hvilken farge syns dere jeg bør ha? 

Jeg har tenkt litt på blond med noen mørkere striper. Og ikke helt platinablond, men vanlig blond. Eller om jeg skal beholde brunfargen… Arh, hvorfor skal det være så vanskelig!? 

5 kommentarer
    1. syns også slikt er vanskelig. har vært både lys og mørk gjennom årene, og nå har jeg stripet biiiittesmå striper i hele håret, frister å lysne det litt mer, uten å gå helt over til blondt.. men er fint med sånne naturlige striper da:)
      Du finner sikkert ut hva som passer best:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg