Ingen planer

Å nei, er klokken halv 11 allerede? For en gangs skyld sov jeg lenger enn til klokken 8.. Godt jeg har fri og har hele dagen på meg til å få unna plikter og gjøremål. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk ingen planer i dag. Det er vel helst husvasken som må tas. Men med så fint vær, og Volbeat syngende ut pc’en og dørene på vidt gap så går den vasken som en lek! Hunden min er litt dårlig i magen sin også, har kastet opp en gang. Jeg vet ikke om jeg bør la henne være inne i dag, eller om vi skal ta den vanlige gåturen rundt norheimsvannet. Vi var ute så og si hele dagen i går. Hun fikk springe løs sammen med to andre hunder og de lekte så fint i lag. Kanksje det er reaksjonen etter den lange bilturen som kommer nå. 

Ønsker mine lesere en fantastisk dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg