Rykter og baksnakkere

Hei alle ryktespredere og baksnakkere! 

Jeg har hatt en liten bloggpause siden helgen, av personlige årsaker. Hele Haugesund vet nok hva dette gjelder, eller de tror de vet det! Jeg er ikke så overrasket over at ryktene har spredd seg som ild i tørt gress kan man si. Kanskje det er flere som kjenner seg igjen. Folk snakker om ting de ikke vet noen ting om, og andre som hører dette tror på dem uten å sjekke fakta først. Å tolke, betyr ikke det samme som at du vet. Jeg er bare så lei av å høre at den og den har sagt det og det. Noen ganger når man møter folk, kan man bare se hvordan de strekker seg til sidemannen, hvisker og samtidig gløtter bort på den som blir baksnakket. Det er noe av det verste jeg ser! Jeg vil bare komme med ett tips! Når du skal baksnakke noen, ikke gjør det mens vedkommende ser på. Personen kan se deg! Faktisk – ikke gjør det i det hele tatt! Det er FREKT!! (Dedikert til noen i min “vennekrets”)

Så, tilbake til mine kjekke lesere! Som sagt har jeg hatt en liten bloggpause, men er tilbake i tipp topp form. Jeg er lykkelig, treningsmotivert og ser lyst på fremtiden. Jeg har trent nesten hver dag, syklet til jobb, spist sunt og vært masse med venner og kjente. Det er strålende sol i Haugesund, og jeg skal snart ut og gå tur med min vakre bissevovve. I kveld skal nok jeg og typen kose oss foran tv’en og bare slappe av. Bare fordi vi fortjener det! Vi blogges nok mer i kveld 🙂

Hehe, bildet er fra mandag fra snappen! 

3 kommentarer
    1. Som en offentlig person med blogg Linda må du nesten regne med det der, du deler ut personlige opplysninger. At du har venner som baksnakker deg sier mer om hvilke venner du har enn om deg og ditt som person!
      Så ikke bry deg. Hvis de baksnakker har du gjort noe bemerkelsesverdig:)
      Vær deg selv du og ikke la sånne mennesker som det vippe deg av pinnen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg