Kanin på eventyr

Den følelsen av at noe, eller noen, du har mistet kommer tilbake igjen. Kaninen min Tequila forsvant i forrige uke, og jeg letet i flere dager etter henne. Jeg la ut bilde av henne på facebook og ba folk være på vakt om de ser ett brunt lite dyr hoppende rundt i hagen sin. I dag sto hun utenfor buret sitt, og da jeg ropte på henne sprang hun mot meg og nærmest hoppet opp i fanget mitt. Lurer på hva hun har opplevd, må vært ett virkelig eventyr for en liten kanin på rømmen i flere dager! Men virket som hun var glad for å komme tilbake. 

SAVNET

FUNNET

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg