Dårlig service..

Åh, så sykt irriterende! Jeg trenger nytt spon til hesten, og kjørte derfor til karmøy Ved hvor jeg stort sett alltid kjøper spon. Jeg sto utenfor bygningen ti på halv 4, og kjørte rundt og rundt for å lete etter noen som jobbet der. Ingen sjel å se! Alle portene var lukket og det så ganske stengt ut. Det stemte uansett ikke, for de stenger jo ikke før 4… Jeg ringte da til Karmøy Ved og sa at jeg sto utenfor og ønsket å kjøpe noen pakker med spon, og forklarte at det ikke var noen å se her nede. Mannen i telefonen bekreftet at de ikke hadde stengt for dagen, og sa at han skulle få tak i noen som kunne komme ut og møte meg. Klokka gikk og ingen kom. Da jeg hadde ventet i 10 minutter ringte jeg opp igjen. Ingen svar på telefonen. Ringte igjen etter 5 minutter. Ingen svar. Etter 25 minutters ventetid kjørte jeg bare hjem igjen, for da var jeg så irritert at det halve kunne vært nok! Hva kan jeg si? DÅRLIG SERVICE! 

Når det er sagt så er jeg egentlig ganske fornøyd med Karmøy Ved generelt, derfor skal jeg ikke la denne ene gangen være nok til at jeg boikotter Karmøy Ved. Men jeg håper jeg ikke får samme opplevelse neste gang. Var ganske så waist of time dette her! Og bensin..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg