Spinnvill

God morgen kjære lesere! Og for ett herlig vær jeg våknet til i dag. Det føles nesten ut som om det er sommer igjen. Synd at det egentlig er ganske lenge til enda. Jeg hater å si det, men nå er jeg faktisk lei av vinter og kulde. Egentlig elsker jeg vinteren, men i år har det blitt litt for mye av det gode. Så nå ser jeg frem til sommeren og treningen til bikinisesongen er i gang! 

I går var jeg på trening i 2 timer. Først halv time med spinning, så halvtime med Core og deretter hele 45 minutter med spinning igjen! Jeg er egentlig ganske overrasket over meg selv. Før hatet jeg bare tanken på spinning. Jeg skjønte ikke hvilke resultater spinning liksom skulle gi meg. Og så vondt det er å sitte på de små setene! Men nå er det helt motsatt. Spinning er den type trening som gir meg best resultater. Jeg kjøpte meg en sykkelbukse i fjor da jeg skulle sykle til Sverige, og den har gjort susen for de vonde setene. Anbefaler en slik bukse! Det ser ut som du går med bleie eller ett stort bind, men den er effektiv! Kjøpte min på H&M. Tyvlånte spinningskoene til mamma, og det hjelper også godt på spinningen. 

Jeg trener på Shape treningssenter, og jeg syns instruktørene der er helt fantastiske. Så engasjerte og livlige! Instruktøren på spinningen i går var så livlig at jeg ble så revet med at jeg glemte jeg var på trening! Beina gikk av seg selv og jo mer hun skrek til oss gjennom den høye musikken, jo mer trødde jeg på. DET VAR SÅ GØY!! 

I dag rekker jeg ikke trening siden jeg skal på jobb senere i dag,  og hesten venter på meg i stallen.

Ha en nydelig dag alle sammen <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg