Sol ute, sol inne

Det blir mange innlegg med turbilder hos meg nå. Men hvordan kan jeg la være, når det fine været endelig har kommet til oss i Haugesund også!? Man må nyte det mens man kan, for her kan været snu fortere enn fort.

Jeg og Lisa tok med Kira og Tiko på tur i Snikskogen. Det er så mye kjekkere å gå tur i skogen, turløyper og i marken enn på en kjedelig asfaltvei. Tror hundene setter pris på det også. Fin start på dagen! Klokka 5 tenkte jeg at jeg skulle på trening, siden det er mandag. Da er det spinning som står på planen. Om jeg ikke blogger mer i kveld betyr det nok at jeg har svimt av i spinningsalen! 

Her er noen bilder fra turen i dag <3

Det var så varmt ute i dag, at det var kjøligere inni bilen. Det er helt motsatt av hva vi er vant med. Håper dette herlige været varer LENGE!

Er det fint vær hvor du befinner deg? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg