Er helgen over?

Og plutselig var det søndag… Jeg fikk faktisk ikke tid til å blogge i går. Som sagt har jeg jobbhelg, så da var jeg ferdig på jobb klokka 15.00 i går og så var det rett hjem for å vaske. Etterpå kom Tina bort til meg og vi gikk da tur med Kira bort til Vormedalsvannet, hvor vi tok noen fine bilder. De skal dere få se i kveld! Vi hadde planlagt en liten venninnekveld med pizza og snop og Frustrerte Fruer på tv. Og da gikk dagen plutselig veldig fort.. Kommer ett innlegg om det senere i kveld. 

I dag er det kveldsvakt i hjemmetjenesten, men regner med jeg får tid til å publisere bildene fra Åkrasanden før jeg går på jobb! Ha en fin søndag da alle sammen! 

Bilde fra snapchat ja, kamera på mobilen tar visst bedre bilder via snappen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg