Tar kvelden

Etter en kald tur på stranden med typen og hundene er det godt å komme inn i en varm stue og bli sittende foran tv’en. I morgen tidlig er det jobb igjen, så blir ikke sent før jeg tar kvelden. I morgen kommer det bilder fra stranden i dag. Hundene koste seg mye, men holdt seg unna de store bølgene som kom deisende inn til land. 

Jeg har stort sett brukt dagen min på å levere jobbsøknader rundt omkring. Og endelig giddet å bevege meg oppe i 2 etasje for å rydde i rotet mitt. Og siden jeg måtte stå opp halv 7 i dag tidlig er jeg ganske så kjørt nå. Gleder meg til å legge meg under en god og varm dyne og drømme at jeg har vinger og fly avgårde til paradis! Men først en film; Bak stengte dører, med Hugh Grant i hovedrollen. Den går på TV 2 Zebra akkurat nå i skrivende stund for dere som også vil se den! Den er fra 1996, og nesten alt i thriller sjangeren fra den tiden består av høye skumle melodier og lyder hver gang det skjer noe spennende eller skummelt. Vet ikke om jeg tørr å se den alene!?!?!

Rot, rot og mere rot!

Kira, min trofaste venn, kom opp og satte seg ved siden av meg for å holde meg med selskap mens jeg ryddet. Hun er bare så god! <3 

Det blir nok ikke noe mer blogging i dag, så med det sier jeg god natt til mine lesere! Vi blogges mer i morgen <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg