Opp og stå!

Wow, er klokken snart 10 allerede!? Jeg våknet så tidlig som klokka 7 i dag, og gikk morgentur med hunden min opp til stallen for å fore frokost til hestene. Der hadde Torill allerede vært og foret, så da var det bare å gå hjem igjen. Men var herlig med en tur så tidlig på morgenen! Da vi gikk i Norheimskogen fikk Kira øye på en hvit hare hoppende i skogen. Hun sprang etter den og plutselig var den rett foran meg og hoppet avgårde opp bakken. Jeg hadde hansker på meg, så jeg somlet veldig med mobilen for å ta ett bilde, men rakk det dessverre ikke…Hersens Iphone..

Haha, jeg ser jo helt mongo ut på dette bilde, og Kira var opptatt med å se på noe annet enn kamera!

Jeg trente aerobic i går, så jeg fikk en skikkelig trang til å være sunn i dag. Frokosten min besto av yoghurt med havregryn og banan! Sjelden kost. Forhåpentligvis skal jeg på trening i kveld også. Jeg har slike opp og nedturer hele tiden når det gjelder trening. Noen uker er jeg skikkelig motivert og trener gjerne hver eneste dag. Andre ganger kan det gå flere uker før jeg gidder igjen. 

Føler jeg har fått gjort mye i dag allerede, så nå skal jeg bare slappe av med Sims på pc’en og Frustrerte fruer på tv’en! 

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg