Eksplosjon

Har dere kjent på følelsen av å ha mye å gjøre, eller mange tanker i hodet på en gang? Så mye at du ikke klarer å gjøre en dritt? Jeg kjenner på den hele tiden. Hva kan jeg gjøre for å slippe dette jaget? Hva gjør jeg galt? Føler det bare er jeg som har det slikt, men det er nok mange der ute som føler det samme. Det eneste jeg klarer å gjøre når jeg føler hodet mitt skal eksplodere på grunn av plikter, tanker og gjøremål, er å sette meg ned og ikke gjøre noenting. Og det er akkurat det jeg skal gjøre nå…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg