Garasje rydding

Den følelsen når du setter deg i benken foran tv’en og tenker på alt du har fått gjort i dag! Eller de to siste dagene. Å bære ved var nok det tyngste, men å gå på trening i dag etter gud vet hvor lenge pause var ganske tungt det også. Føler jeg står opp så mye tidligere enn før! Idag var jeg våken kl.08:00, og gikk på trening i 10 tiden!! Godt å få noe ut av dagen.

Midt på dagen var det ut å bære ting som skulle hives. Hylleseksjon, ødelagte ridestøvler og klær osv. Mye rart man samler på. Alt har selvfølgelig ligget i “garasjen”, for jeg er ganske flink til å hive ting ut der når jeg ikke vil ha det i huset. Det ble ganske god plass etter alt forsvant..

Fant ut at jeg skulle ommøblere litt på kaninburene i dag. Så nå har jeg ett stort kaninbur med en stor luftegård ute i den lille hagen vår. Syns det er bedre å ha kaninene ute enn inne i en trang garasje. Og når jeg har 4 kaniner kan det fort bli veldig trangt. 

Lille Oliver

Min herlige kosegutt, Playboy. Pappaen til Oliver 🙂

Ser ikke så veldig godt, men det er finere enn det ser ut!

Har to kaniner til, jenter, men fikk ikke tatt noen bilder av dem i dag. Moren kom seg ut av luftegården i dag, og er nå på rømmen! Har letet i hele dag, har sett henne hos naboen noen ganger, men nå er hun søkk borte! Håper hun dukker opp igjen i morgen…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg