Aktiv tirsdag

Hva er vel ikke bedre enn å starte dagen med en god engelsk frokost? Uten bacon… og bønner… Og jeg som lurer på hvorfor jeg legger på meg!

I dag er det sol og kjempefint vær. Litt kaldt, men det har ingenting å si. Perfekt for en ridetur! Jeg og Margareth tok oss en ridetur i Norheimskogen og rundt til Vormedalsvannet. Hun viste meg også en vei inn i skogen som førte til en fin klatresti. Fin trening for hesten, men en risikosport for meg. Hesten så og si driter i at han har en rytter med seg, om han vil gå mellom to trær som akkurat passer hesten, så ja… pass knærne! 

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra stallen, men mer arbeid venter på meg. Jeg har en haug med ved som jeg må flytte inn i garasjen. Nå har jeg plutselig ikke dårlig samvittighet for at jeg spiste den gode engelske frokosten min! 

Blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg