Tv Serie Anbefaling

Om dere kjeder dere en dag og lurer på hva dere skal ta dere til, så gjør som meg: Se tv serier! Tidligere hadde jeg ingen interesse av å se serier og jeg har kun sett to hele serier i hele mitt liv. Frustrerte Fruer og The O.C. Disse er to serier jeg vil anbefale på det sterkeste for de av dere som ikke har sett dem. Tror nok de fleste har sett dem, og jeg bare er en av de siste som har det. Men for de av dere som er litt tregere enn meg… 

The O.C

Frustrerte Fruer

Nå er jeg på jakt etter en serie som heter The Tudors. Jeg har selv 2 sesongen, men man må jo begynne på sesong 1 for at alt skal ha en mening. Har egentlig aldri hørt om serien, jeg tok den bare da jeg kjøpte filmer på en butikk som skulle legges ned. Blir spennende og se hva dette er for noe. Har noen av mine lesere sett den, og vet hvor den er å få tak i? Hadde blitt kjempeglad for tips! 

The Tudors

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg