Travel periode

Endelig har jeg tid til å sette meg ned med bloggen. Det har skjedd noe hver dag, og det blir sent på kveld før jeg kan sette meg ned i benken og slappe av. For ei ukes tid siden flyttet jeg hesten min til travbanen. Det er nærmere hvor jeg bor, og jeg kan faktisk bare ta med hunden, gå opp og gjøre stallarbeidet, og gå hjem igjen. Herligt! 

Det er nå jeg sliter med å skrive på bloggen, siden det er såpass lenge siden jeg skrev ett innlegg sist. Jeg husker ikke hva jeg har fortalt og ikke. Uansett, i helgen har vi gått lange turer med hundene, var ute med ett par venner på fredagen, og i tillegg vært på konsert med Vassendgutane på lørdag! For å være ærlig, skal jeg aldri gå på konsert uten alkoholinntak igjen. Men det var hyggelig!

I går gikk vi tur ved golfbanen på Torvastad. Vi hadde med oss vår egen hund Kira, bror min sin Tiko, og morfar sin Cindy.

 

I dag har jeg allerede rukket å syklet en tur med hunden, og besøkt ei venninne jeg ikke har sett på lenge, og trent litt på agilitybanen sammen med Kira. Forrytteren min har hesten i dag, så da har jeg “fri” fra stallen. Håper det blir like fint vær i morgen, som i dag. Da skal jeg ut på ridetur! Men nå er det slappe av på benken med Ellen DeGeneres Show ! 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg