Forfriskende tur

Nå var det godt å sette seg ned i benken. Planen var å gå på trening i kveld, men tror rett og slett ikke at jeg orker. Turen til Vikingården på Avaldsnes tok nesten 2 timer, og selv om det blåste ganske kraftig noen ganger så var det en veldig fin tur. Kira og Boss lekte sammen og hadde det kjempemoro! Vi gikk rundt øya og tok en del bilder. 

Dette… er altså en fisk! Lå rett ved havet og har nok blitt fisket opp av noen, og deretter blitt spist på av måker. Stakkar..

Det ble mye lek med hundene. Vi lekte også gjemsel med dem, er morsomt å se på dem når de prøver å finne oss. Kira passer ofte på meg og går aldri langt vekk fra meg. Derfor er det så kjekt å leke gjemsel med henne, for hun lar seg ikke provosere av en pinne i veien eller noe annet. Hun gir seg ikke før hun har funnet meg, skjønningen min! God trening for hundene er det også! 

Nydelig utsikt! 

Avaldsnes kirke, på vei hjem fra turen vår

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg