Good morning sunshine <3

Hei alle sammen! Det er sååå godt å endelig se ut vinduet og se… SOL! Jeg sitter akkurat og ser på Drømmen om landsbygda. Har dere sett det? For de av dere som ønsker å bo på landet, er dere nødt til å se det. De har masse tips til å få ett perfekt liv utenfor byen. Skru på kanal VOX. Anyway… Planen i dag er å være sammen med typen og Jannicke (jenta jeg er støttekontakt for). Vi skal gå tur på Avaldsnes senere, ved Vikinggården. Det er en ganske fin turløype, og kamera skal selvfølgelig være med! 

Tidligere i dag var jeg ute og tok noen bilder av Kira og den ene hannkaninen jeg har for salg. Bildene skal brukes i salgsannonsen, og jeg føler at bilder som er blitt tatt ute tiltrekker flere folk enn bilder som blir tatt inne mens dyret sitter i bur. Snakker av egen erfaring. Jeg blir mer nysgjerrig på bilder av kaniner som er blitt tatt ute i “det fri”. Hva mener dere? Har det noe å si, eller er det bare meg? Desverre ble det ikke tatt så veldig mange bilder ute, da Kira ble ganske leken av å se kaninen hoppe rundt. Så hun ble veldig gira på å være med på leken, men det likte ikke kaninen så veldig godt. 




1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg