15 røda rosor

God kveld alle sammen! Jeg har hatt en ganske rolig dag i dag. Forrytteren min fikk ha Sebastian i dag, så da trengte jeg ikke gå i stallen i dag. Egentlig er det litt deilig å ha “fri” fra hesten også i blant. misforstå meg rett! Som sagt tidligere har jeg vært ute og handlet inn tegnesaker. Tror jeg har lyst å utfordre meg selv litt til å tegne noen portrett av dyr. Det har jeg ikke gjort så mye før. Kanskje jeg kan starte med å tegne hunden min?  Dere skal selvfølgelig få se hvordan det går! 

For noen dager siden fikk jeg 15 røde roser av kjæresten min. Var egentlig ingen anledning for det, men er kjekt at han finner på slikt uten grunn! Heldig jeg er <3 Han pleier da å mobbe meg litt, siden de fleste roser ikke varer noe særlig lenge i mine hender. Jeg rett og slett suger til å ta vare på blomster! Så jeg skulle vise ham da at jeg faktisk kan ta vare på dem. 

Kira følger med på at jeg gjør ting riktig 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg