Blanke ark

God morgen til dere! Nå har jeg akkurat sett One Three Hill, og lurte på hva jeg skulle gjøre nå. Tenkte litt på at jeg har lyst å begynne å tegne igjen. Tror jeg skal ta turen til en butikk og kjøpe nye blyanter, fargestifter og akrylstifter. Jeg vet ikke enda hvilken “sjanger” jeg vil tegne i. Skal det være oljemaleri? Akryl? Pastel? Grått/hvitt? Det finnes så mange varianter! Jeg har fått litt inspirasjon fra youtube og google. Da kjenner jeg det ekstra godt på kroppen at jeg virkelig savner å sette meg ned med ett blankt ark, blyanter og bare sitte i min egen verden og tegne. Nå skal jeg bare gå gjennom tingene mine og se hva jeg har fra før, og så er det ut og kjøpe nytt “utstyr”! 

Noen av mine tidligere tegninger

Har noen av dere lesere noen tips til sjanger som kunne passet til meg? 🙂

 

5 kommentarer

Siste innlegg