Oh Monday

Begynne mandagen med ett skrik, litt løping frem og tilbake etter plaster og følelsen av å besvime…ikke til å anbefale. Da jeg skulle skjære opp brød til frokost klarte jeg selvfølgelig å skjære meg selv i den stakkars tommelen min. Det var ikke store kuttet, men det blødde nok til at jeg begynte å føle meg ganske så dårlig! Nå kom hvertfall plasteret jeg fikk av mamma i pakkekalenderen til nytte! Med hjerter på <3 

Sitter og ser i den nye katalogen til Høøks. De har utrolig mye fint! Jeg har akkurat bestilt nye shabracker og grime til Sebastian, gleder meg til det kommer i posten. Skal se om jeg får til en photoshoot når det er kommet, siden nå ser det ut som vi i Haugesund får ett litt finere vær i fremtiden. Når jeg ser ekstra nøye etter kan jeg se sola bak skyene her! 

Etter gårsdagens innlegg fikk jeg ganske mange flere lesere enn jeg har til vanlig. Er det outfit innlegget som ble populært? Vil dere jeg skal lage flere outfit innlegg? 🙂

Klokken 12 skal jeg og min nye forrytter ut å ri på tur i det fine været! Hun skal bli bedre kjent med Sebastian, før hun begynner å stelle ham. Blir kjekt!

Vi blogges senere! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg