Dagens outfit

Jeg hadde ikke så mye å skrive om i dag, så da ble det ett dagens outfit innlegg. Dagen begynte ikke før klokka var 13, da jeg måtte stå opp og gi hestene i stallen middag. Var godt å sove lenge, da jeg var ute i går med noen venner. Kjæresten hadde lagd frokost til meg med stekte egg og sjokomelk, så fikk en god start på dagen. Broren til typen min hadde bursdag idag også, så vi var på besøk hos dem. Svigermor hadde lagd lasagne for anledningen, og jeg er egentlig ikke noe glad i lasagne men denne var veldig god! Hmm, jeg har visst hatt litt å gjøre i dag likevel! Det blåste en del i dag, så alle bildene ble ikke like bra.. men får håpe de duger!  🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg