Mimrestund

Jeg og typen så litt på gamle bilder i dag, bare sånn for å mimre. Rart å se bilder som er over 1 og 2 år gamle. Hvor ble det av tiden? Men noe som er litt merklig er at jeg syns ikke jeg har forandret meg stort siden den gang. Bortsett fra at jeg nå er brunette og ikke blond, og har forhåpentligvis mistet ett par kilo, så er det ikke store forskjellen. Syns det er utrolig morsomt å ha en stund med kjæresten hvor vi mimrer fra “gamle dager”, og alt vi fant på! Fester, reiser og bilturer, hvordan det gamle rommet mitt så ut hos mamma og pappa… Når jeg tenker på det så savner jeg litt det å være tenåring. Littegrann…av og til…

 

3 år (?) gammelt bilde: Meg med en gitar. Nei, jeg kan ikke spille gitar… 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg