L <3 V E

Nå syns jeg det var på tide å ta noen nye “kjærestebilder” med kjæresten min. Vi var voldsomt flinke tidligere til å ta hundrevis av bilder til dagen, men det er ikke blitt så mye av det lenger. Det skal vi bli flinkere til! 

I kveld har vi hatt en skikkelig kjærestestund med pizza fra pizzabakeren og film. Dum som jeg er valgte jeg ut en grøsser, selv om jeg godt vet at jeg ser mer av baksiden av puta enn på filmen.. Håper jeg ikke får mareritt i natt! Nå blir det noen episoder av Mot i Brøstet for å tenke på noe annet. 

Nye sussebilder :-*

Syns vi lignet litt på hverandre jeg etter at jeg farget håret! HAHA 

L <3 V E

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg