Endelig sol

God morgen alle sammen! Endelig fredag og helg! Hvertfall for de fleste. Jeg har jobbhelg, så det blir ikke så veldig mye fri på meg. Jeg skal bruke formiddagen på å rydde soverommet og klesskapet mitt, og sortere ut klær jeg aldri bruker lenger. Mulig jeg tar meg en tur til agillitybanen for å trene Kira. Det er en stund siden sist, så håper hun ikke har glemt ut kunsten. Tok forresten noen bilder da jeg var ute og luftet hundene i dag tidlig. Må utnytte sola når den først dukker opp her på Vestlandet! Ser ut som det skal bli en FIN FIN dag! 

Vi ønsker dere alle en fin fredag! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg