Goodbye Blondie

Da har jeg tatt den store avgjørelsen på å skifte ut den platinablonde hårfargen min med en jordnær, brun farge. Etter å ha vært blond stort sett hele livet, var det på tide med en forandring! Det er veldig uvant akkurat nå, og kjenner jeg meg selv kommer jeg til å glane i hvert speil jeg går forbi. Jeg elsker hvordan resultatet ble, og jeg er glad jeg turte å ta det steget! Jeg er alltid livredd for håret mitt når jeg går til frisør. Hva syns dere? Passet jeg bedre brunt, eller burde jeg holde meg til blondt? 

Jeg var hos Z Hårdesign hos Renate nede i Haugesund sentrum! Hun var kjempeflink og jeg ble kjempefornøyd!

Hva syns dere? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg