Når katten er borte, danser rottene

Og så var det søndag igjen! En søndag hvor jeg kun skal slappe av på benken og gjøre kroppen klar for en ny uke. Foreldrene mine er reist til Alpene i Østerrike, der skal de bo på ett hotell i fjellene og stå på slalom hele dagen lang i en uke! Guri som jeg misunner dem! Imens de er på tur skal lillebroren min og hunden hans bo hos meg og typen imens. Lurer på hvordan det skal gå med to border collier i ett så lite hus. Men det skal nok gå fint! 

Liker dere rotter foressten? Jeg elsker dem! Har så lyst å skaffe meg rotte, men de krever så stort bur og plass. Og jeg vet ikke om jeg hverken har råd, tid eller plass til flere dyr nå. Jeg får aldri nok av dyr. Vi var på besøk hos ett vennepar av oss i går som har to rottejenter. Herlige var de! Vi spiste hjemmelaget pizza, som var kjempegod, og så på film og hadde det koslig. 

For dere som har hørt at rotter er ekle dyr, dere har hørt feil!  Rotter kan bli kjempetamme og liker kos og ostebiter 🙂

Så ikke den pizzaen god ut!? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg