Let it snow, let it snow

Så nesten ut som vinteren var kommet til oss i Haugesund nå. Endelig snø! Men det varte ikke lenge. Nå ser det ut til at den skal forsvinne i løpet av noen dager. Den fine snøen har blitt forvandlet til ett grått slapsevær. Men i går fikk vi leke oss litt i snøen, jeg og Kira. Hunden min elsker å leke i snøen, og hun er en skikkelig humørspreder når hun hopper rundt og jager på snøflakene. Mulig naboene sto i vinduet og lurte på hva som skjedde utenfor, da de så meg og hunden springe rundt og hive oss i snøen. Jeg elsker hunden min! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg