Tur til Sauda

Siden forrytteren min hadde hesten denne helgen, så hadde jeg fri til å finne på noe kjekt i helgen. Det var litt snakk om at vi skulle ut på fest på lørdagen, men vi kjørte heller til hytta vår i Sauda. Det var meg, kjæresten og bestevenninna mi Lisa og hundene våre som var med på turen. Foreldrene mine var allerede på hytta, så da ventet det hjemmelaget pizza rett på bordet da vi ankom. Det ble en del bilder fra snapchat her, siden kvaliteten på bildene blir så mye bedre da av en merklig grunn. 

Tiko, broren min sin hund, var også der. Han var veldig opphengt i lille Damien (Chihuahua) hele turen. 

Dette er første gangen Kira er med på hyttetur, og hun har kost seg kjempemasse! Vi kom inn på hytta på lørdagen og sov over til i dag. Klokken 10 sto vi opp og gjorde oss klare for tur i skiløypene. Bilder fra turen kan du se i neste innlegg. Det ble en del bilder på turen!

Kay og Damien koser seg!

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg