Hjem til dekket bord

Jeg har vært så sliten den siste tiden, og jeg har prøvd så masse for å få bedre tid, bedre humør og mer energi i hverdagen for å takle ting som står på og få unna ting som bare er i veien. I går fikk jeg ett innfall av at jeg ville rydde alt og lage en fin middag til meg og kjæresten, bare for å føle at alt i livet er perfekt!

Planen var å lage middagen ferdig til typen kom hjem fra jobb. Jeg må også si at jeg hadde god hjelp av støttekontakt brukeren min. Vi brukte dagen på å rydde, pynte og dekke bordet. Jeg tenkte for meg selv at det var litt rart å rydde huset mens jeg hadde henne, for det er jo ikke akkurat det man gjør når man jobber som støttekontakt. Så jeg spurte henne om vi skulle gjøre noe annet, men hun syns faktisk det var gøy og var skikkelig engasjert! Og siden jeg fortsatt hadde ganske vondt i ryggen etter jeg falt av hesten, så var det godt med litt hjelp. Det ble litt morsomt senere, for jeg trodde at Kay skulle jobbe overtid, så han sto plutselig i døra da vi var midt i all ryddingen. Haha! Han gikk heldigvis ut igjen slik at vi kunne gjøre huset ferdig. 

Det ble ett fint dekket bord til slutt, med taco på menyen! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg