Kveld med Varg

God kveld dere!

 I dag har jeg så og si bodd i stallen. Ble oppringt av kjæresten i dag tidlig, først klokka 8, og så flere ganger etterpå helt til klokka ble halv 10. Godt jeg har en som passer på at jeg ikke sover bort hele dagen! Jeg hadde også avtalt med Ellen, forrytteren min, at vi skulle ri litt klokka 11, så hadde ikke Kay ringt meg hele tiden hadde jeg nok ikke rukket det.. Synd det var en regnfull dag i dag. Vi hadde tenkt å ri på tur i norheimskogen, men vi måtte nøye oss med ridehallen. 

Nå er vi nettopp kommet hjem etter en kveldstur med lille tutta vår, og koser oss med Varg Veum på tv. Filmen går på Tv 2 for de av dere som vil følge med på den! Så nå skal jeg bare slappe av før vi tar kvelden. Kos dere i kveld, vi blogges i morgen! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg