Kveldstur

Forsov meg nesten til jobb i dag, da hadde nok hele dagen blitt ødelagt! Heldigvis var typen våken og vekket meg akkurat slik at jeg fikk tid til å hive i meg litt mat og fyke ut døra. Det har ikke vært noen spesiell søndag i dag. Var på jobb til kl.13, og så var det bort til hesten for å gjøre unna stallarbeidet. Gleder meg til i morgen, da skal jeg og den nye forrytteren min ri på tur. Ja, sa jeg ikke det? Jeg har fått ny forrytter til Sebastian. Ellen Elise begynner å stelle Sebastian i morgen og jeg ser frem til ett kjekt samarbeid med henne og verdens beste hest <3 

I kveld kjørte jeg og typen til Torvastad hvor vi gikk kveldstur med hunden rundt turløypene der. Syns det er kjekt å forandre litt på løypene, slik at vi ikke går samme tur hver eneste dag. Tror hunden setter pris på det også, for det var sååå mange nye lukter å finne ut av! Søte jenta mi Kira <3 

Dårlig mobil kvalitet, men det får duge! 

Mc Donald’s søndag 🙂 Jeg lover, det er kun i helgene…Jeg har uansett vært flink til å trene denne uken. 

Søta mi <3 

Jeg har også fulgt trenden og fått meg Snapchat!! 

Nå ser jeg virkelig frem til en ny uke! Ha en fortsatt fin kveld 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg