Min siste helg i 2013

God søndag mine lesere! 

Nå er jeg så sliten i både kropp og sinn, at det var utrolig herlig å sette seg ned i benken foran tv’en og slappe av. Jeg hadde foring i stallen hele dagen, både morgen, middag og kveld. Det vil si at jeg måtte stå opp kl.7 for å gi frokost til hestene og slippe alle sammen ut i luftegårdene. Klokka 11, kom det en familie og skulle hente en kanin av meg, og klokka 13 var det opp igjen i stallen for å fore middag. I dag tok jeg meg friheten til å ri på en tur sammen med Elin og Susan. Vi ridde i norheimskogen og på travbanen. Det var en sinnsyk fart på Sebastian idag på banen! Det er kanskje ikke så rart siden det er lenge siden jeg har ridd ham nå og han liker å få litt utløp for sine galoppstunt innimellom. 

I går/natt, var jeg ute og kjørte sammen med Lisa. Vi kjedet oss litt så det ble mye tullebilder ut over kvelden. Alle jeg har på Snapchat fikk nok med seg det! Vi tok også en ringerunde til mange av vennene mine, jo bare for å snakke. Det er jo viktig å holde kontakten! 🙂

Like barn…

Love u bestiss.. <3

Kjæresten klarte også å ødelegge fingen sin mens han skrudde på bilen i går. Jeg så ikke når det skjedde, men heldigvis var jeg med og kunne kjøre ham til legevakten. Jeg satt og pusset salutstyr mens han jobbet med bilen, og plutselig hørte jeg masse banning og at han løp ut døra. Han fikk ett stygt kutt og måtte sy fem sting, stakkar gutten min. 

Her får han fingen sin sydd, auuu…

Greit å gå inn i det nye året med rent saltøy 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg