Merry Christmas

Hei alle sammen og god jul! 

Det er den 2. juledag allerede, tiden går så altfor fort. Jeg har så mye å gjøre før året er over.. Jeg er fast bestemt på at 2014 skal bli ett godt år! Derfor skal jeg få ryddet bort alt rotet i hele huset slik at jeg går inn i det nye året med ett ryddig og rent hjem. Jeg skal også skaffe meg en forrytter til hesten min som kan begynne i januar, og komme meg tilbake på trening er intet unntak. 

I år feiret jeg jul hjemme hos mine foreldre mens kjæresten var hos sin mor. Juletradisjon er noe av det viktigste innen tradisjoner for meg, så vi ble ikke helt enige hvor vi skulle være. Men vi møttes senere på kvelden og pakket opp pakker sammen, så det ble en fin julefeiring uansett.  

Som tradisjonen sier så har jeg en liten oppgave jeg gjør hvert år. Ei venninne av mamma har ei datter som ønsker at nissejenta skal komme og banke på vinduet hver juleaften, og den nissejenta er da meg! Hun blir like overrasket hvert år, og det er så kjekt å se at det faktisk er noen foreldre igjen som vil at barna skal tro på nissen. Det er så mange som har gitt opp å lære barna sine om nissen og nordpolen og alt dette. Det er litt trist… Har du barn? Hva sier du om nissen til barna? Finnes han for dine barn? 🙂

Jeg fikk masse fint i år, mange store pakker! Gleder meg allerede til neste år! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg