Happy Birthday Linda

Nå er klokka over 24:00, og jeg har da bursdag – i teorien. Det føles ikke som om jeg har bursdag.. Jeg er sliten, trøtt, alene, sår og hoven på øyet, vondt i armen og egentlig bare lei meg. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg er lei meg, jeg har ikke noen spesiell grunn. Jeg har bare dager hvor humøret mitt ikke er på topp og jeg føler bare for å sutre litt. Det kommer nok av alt stresset jeg har hatt i det siste. Hvert år tenker jeg det samme: Det skal bli bedre neste år! Neste år skal bli ett bra år! Neste år skal bli MITT år! Men det blir aldri slik jeg håper. Hvorfor det? 

Nå tror jeg at jeg bare skal legge meg for kvelden og heller glede meg til morgendagen. Da skal jeg og bestevenninna mi ut å spise. Lisa har visst noe på gang i morgen som jeg gleder meg til å finne ut hva er! 

Kira holder meg som alltid med selskap når typen er ute på andre ting 

Slik ser julekroken vår ut nå! Pakkene begynner å bli mange 🙂 Og se, bare STORE pakker!!

Her ser dere hvorfor jeg syter over armen min. Jeg og Susann trente sprangtrening med hestene, men så klarte jeg å dette av hesten sånn at han tråkket på armen min. Resultatet var en fin blåveis! 

Vi blogges, natta 🙂

1 kommentar
    1. I’ve never been a fan of celebrating my birthday, I prefer to not think about it at all, it’s like, ‘oh sh-t’, I’m a year older today….woohooo….not’, haha. But I don’t take it so far to reject any gifts or cards, haha. Well at least there’s still time Linda to finish 2013 with a Merry Christmas. It’s also nice that it is past the winter solstice and sun will come back again now, wishing you a good 2014,
      hug!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg