Frisk ridetur

God kveld alle sammen! 

Jeg hadde meg en fin ridetur med Sebben min i dag. Det var så friskt og godt å være ute, og vi var veldig heldig med været, da det begynte å regne rett etter jeg fikk hesten inn i stallen igjen! Vi ridde til travbanen og tok noen runder på banen der før vi til slutt tok “bakken opp til tankene”. Hesten ble godt svett i dag for å si det sånn! 

Kira lå så søtt i benken i kveld, er hun ikke søt!?

I morgen skal jeg levere søknader rundt omkring etter jobber. Tvilsomt at noen har lyst å se på søknader nå rett før jul, og hvertfall ikke ansette noen.. Men jeg gir ikke opp for det om. Har noen av dere som har fulgt bloggen min en stund, noen tips til hvilke jobber som kanskje kunne passet meg? Jeg vurderer å søke om skole neste år, muligens innen ett helt annet fag enn helse og sosial. Men jeg er nødt til å ha en jobb utenom om jeg skal klare å leve i tillegg! 

3 kommentarer
    1. You are so pretty Linda. Well I think it’d be fun if there is something like a tour guide, maybe giving lessons for horse-riding also, or taking care of animals for clients. You also have indicated your passion for the arts and crafts. Good luck sweetie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg