Min 1. Desember <3

Hei alle sammen, og god 1. desember til alle! Jeg har hatt en perfekt start på desember. Dagen begynte med juleshow i stallen, hvor vi hadde flere oppvisningsnummer. Jeg var med på hoppeoppvisning med kaniner, for det er jo ikke bare hester som kan hoppe hinder! Er en god stund siden jeg trente kaninhopping nå, men Playboy hadde heldigvis ikke glemt kunsten..Jeg tok nesten alle kaninene mine med meg, for de andre skulle stå i innhenging til glede for de små barna som ville se og klappe dem. Mamma og de to brødrene mine tok også turen bort for å ta noen julebilder i stallen. 

Jeg er en av de heldige som får pakkekalender hvert år av mamma! Ett av mange høydepunkter i jula!

En til meg, og en til Kay. Jeg har den med hest på selvfølgelig! 

1. Advent

Da jeg kom hjem fra stallen hadde typen min laget middag til oss. Kalkun med poteter, blomkål og sjysaus. Det var utrolig godt å komme hjem til, namm! 

Hvordan har 1. desember vært for deg? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg