My Angel <3

Hei alle sammen! Har dere hatt en fin lørdag til nå? Vi har vært på handlerunde og handlet masse til jul og mat osv. I går mens Tina og Lisa var på besøk, hadde vi en liten kosetid med Kira. Syns hun fortjente all oppmerksomheten ett øyeblikk, så hun ble overrøst med kos og kjærlighet fra alle i rommet.  Hun er blitt en viktig del av vår lille familie, og betyr all verdens for meg. Før kunne jeg ikke trodd at jeg kunne leve med en hund i hus. Nå klarer jeg meg ikke foruten vår lille Kira! 

Ett bilde sier mer enn tusen ord…

Hun er den gladeste hunden jeg har møtt i mitt liv. Hver gang hun ser meg komme hjem fra jobb blir jeg møtt med en logrende og hoppende hund i døra. Det er en herlig følelse å vite at det alltid er noen der hjemme som venter på at jeg skal komme hjem – hver dag! Den følelsen kan nok ingen erstatte..

“Det beste ved mennesket, er hunden”

I tillegg til å være snill er hun også ekstremt lydig og intellegent. Hver gang vi trener Agility, lyser hun opp! Hun liker å jobbe og lære. Gleder meg ekstremt til vi blir så flinke at vi kan konkurrere! Det er ikke så lenge til…

Hun er min øyensten og har ett hjerte av gull <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg