HOWRSE

Jeg vil tipse mine yngre hesteinteresserte spillere – og eldre – om ett kjekt og interessant spill på nettet. De av dere som har fulgt bloggen min en stund syns nok at jeg er ganske barnslig, og det er helt i orden! For det er jeg! Jeg er aktiv i dette spillet og ligger på nr 534 på generell rangering. 

Dette spillet går ut på å avle hester og styre ridesenter. Det er ett online, gratis spill som gir deg muligheten til å bli kjent med andre spillere. Det er spillere i alle aldre, jeg har til og med sett spillere som er over 25 år! 

Det er også alltid ekstra ting som skjer på Howrse. Halloween, julekonkurranser, lotteri osv. Og hvis du kjøper eller vinner gjenstander fra svartebørsen har du muligheten til å sette hesten i ett vakkert landskap eller skifte pelsen dens og sette farger på navnet. 

Du kan velge å fokusere på en rase eller avle på flere. Jeg personlig avler på Akhal Teke og er oppi 945 i genetisk potensial (GP er det som viser hvor mye ca. ferdigheter en hest kan få). Besøk siden og sjekk den ut! Howrse.no. Jeg kaller meg for Linda’s Fantasy. Besøk meg gjerne! Og det er helt gratis 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg